- 1 Zarejestruj konto
- 2 Logowanie do panelu
- 3 Dodaj swoje windy
- 4 Dodaj pracowników
- 5 Zarządzaj swoją pracą
Serwis i naprawa wind Biała
Oferujemy system do zarządzania serwisem konserwacji wind miasta Biała, który uporządkuje pracę w Twojej firmie! Jeśli zajmujesz się konserwacją i serwisem wind dla miasta Biała system pomoże Ci w pracy. System oferuje zarządzanie serwisem wind miasta Biała. Firmy zajmujące się konserwacją wind w mieście Biała mogą serwisować swoje windy za pomocą systemu konserwacji wind. Oferujemy wersję mobilną dla konserwatorów oraz panel zarządzania dla pracowników biurowych. Od dziś każda usterka będzie dodawana do systemu, a Ty bedziesz miał pełną kontrolę pracy w Twojej firmie. Załóż konto w systemie, dodaj windy wraz z adresami, datami przeglądów oraz datami UDT. System będzie na bieżąco monitorował każdą windę, i poinformuje kiedy należy zrobić przegląd.
Oszczędność czasu

Optymalizując pracę, oszczędzasz czas. Dobre zarządzenie pracą to możliwość obsługi większej ilości klientów.
Funkcjonalność

Maksymalnie uporządkujemy Twoją pracę. Wygodny panel zarządzania, stały kontakt z klientem, wystawiamy faktury.
Zarządzanie pracą

Ułatwimy przepływ danych w firmie. Dajemy gwarancje bezpieczeństwa danych i stałą administrację w cenie abonamentu.
START
0 zł + VAT
14 dni za darmo!
ABONAMENT I
50 zł + VAT
konto na miesiąc
ABONAMENT II
250 zł + VAT
konto na 6 miesięcy
(miesiąc gratis)
ABONAMENT III
450 zł + VAT
konto na 12 miesięcy
(3 miesiące gratis)
Uruchom system zarządzania serwisem
Zarządzanie konserwacją wind Biała, zarządzanie serwisem wind Biała, serwis wind Biała, konserwacja wind Biała, serwis urządzeń dźwigowych Biała, konserwacja urządzeń dźwigowych Biała, serwis dźwigów Biała, konserwacja dźwigów Biała, montaż wind Biała, montaż dźwigów Biała, montaż urządzeń dźwigowych Biała, konserwacja wind program Biała, serwis wind program Biała, serwis dźwigów program Biała, konserwacja dźwigów program Biała.
Jak uruchomić zarządzanie serwisem?
Skontaktuj się z naszą firmą +48 796 991 661, aby porozmawiać o systemie zarządzania serwisem i warunkach współpracy.