- 1 Zarejestruj konto
- 2 Logowanie do panelu
- 3 Dodaj swoje windy
- 4 Dodaj pracowników
- 5 Zarządzaj swoją pracą
Serwis i naprawa wind Żagań
Oferujemy system do zarządzania serwisem konserwacji wind miasta Żagań, który uporządkuje pracę w Twojej firmie! Jeśli zajmujesz się konserwacją i serwisem wind dla miasta Żagań system pomoże Ci w pracy. System oferuje zarządzanie serwisem wind miasta Żagań. Firmy zajmujące się konserwacją wind w mieście Żagań mogą serwisować swoje windy za pomocą systemu konserwacji wind. Oferujemy wersję mobilną dla konserwatorów oraz panel zarządzania dla pracowników biurowych. Od dziś każda usterka będzie dodawana do systemu, a Ty bedziesz miał pełną kontrolę pracy w Twojej firmie. Załóż konto w systemie, dodaj windy wraz z adresami, datami przeglądów oraz datami UDT. System będzie na bieżąco monitorował każdą windę, i poinformuje kiedy należy zrobić przegląd.
Oszczędność czasu

Optymalizując pracę, oszczędzasz czas. Dobre zarządzenie pracą to możliwość obsługi większej ilości klientów.
Funkcjonalność

Maksymalnie uporządkujemy Twoją pracę. Wygodny panel zarządzania, stały kontakt z klientem, wystawiamy faktury.
Zarządzanie pracą

Ułatwimy przepływ danych w firmie. Dajemy gwarancje bezpieczeństwa danych i stałą administrację w cenie abonamentu.
START
0 zł + VAT
14 dni za darmo!
ABONAMENT I
50 zł + VAT
konto na miesiąc
ABONAMENT II
250 zł + VAT
konto na 6 miesięcy
(miesiąc gratis)
ABONAMENT III
450 zł + VAT
konto na 12 miesięcy
(3 miesiące gratis)
Uruchom system zarządzania serwisem
Zarządzanie konserwacją wind Żagań, zarządzanie serwisem wind Żagań, serwis wind Żagań, konserwacja wind Żagań, serwis urządzeń dźwigowych Żagań, konserwacja urządzeń dźwigowych Żagań, serwis dźwigów Żagań, konserwacja dźwigów Żagań, montaż wind Żagań, montaż dźwigów Żagań, montaż urządzeń dźwigowych Żagań, konserwacja wind program Żagań, serwis wind program Żagań, serwis dźwigów program Żagań, konserwacja dźwigów program Żagań.
Jak uruchomić zarządzanie serwisem?
Skontaktuj się z naszą firmą +48 796 991 661, aby porozmawiać o systemie zarządzania serwisem i warunkach współpracy.